ataturk

انجمن ایرانیان ترکیه

خرید ملک در ترکیه

فهرست مطالب

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری خصوصا در بخش املاک، یکی از بهترین روش های اخذ اقامت کشورهای مختلف است. خرید ملک در یک کشور خارجی برای اکثر ما یک رویا است. اما با این وجود برای رسیدن به اهداف خود باید تمام تلاش خود را کرد. عواملی که باید هنگام خرید ملک و مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک از آن ها آگاه باشید. در این مقاله بیان خواهد شد. اخذ اقامت کشور ترکیه با خرید ملک، یکی از ساده ‌ترین و سریع ‌ترین روش ‌های اخذ اقامت دائم این کشور است. در سال های اخیر مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک یک روش پر سود و تجارتی عالی بوده است. با خرید ملک می ‌توانید اقامت این کشور را کسب کنید. تکریه در نزدیکی ایران است که این مزیت مهمی محصوب می شود. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک یکی از روش های محبوب است. که روش هایی دارد.

همان طور که گفتیم از دیر باز سرمایه گذاری در امر خرید ملک در ترکیه و اقامت با خرید ملک در این کشور؛ یک روش پر سود و تجارتی عالی بوده است. افرادی که اقامت کشور ترکیه را از این روش به ‌دست می‌ آورند؛ سرمایه گذاری پر سودی را نیز انجام داده اند. علاوه بر این ‌که می ‌توانند به کار و تحصیل بپردازند. پر واضح است که سرمایه‌ گذاری‌ در کشور های مختلف باعث تقویت اقتصاد آن‌ها خواهد شد. از این ترکیه شرایط آسانی را برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک ایجاد کرده است. هر کشوری با توجه به قوانینی که دارد، کف قیمتی برای اعطای اقامت دائم یا کوتاه مدت در نظر گرفته است.

 خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه اولین انتخاب افراد برای سرمایه گذاری در این کشور است. باید بگوییم خوشبختانه مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک برای بسیاری از افراد امکان پذیر است. که دلایل مختلفی برای این موضوع وجو دارد. نرخ تورم نشان می دهد میزان ثبات و رونق اقتصادی وهزینه زندگی و محصولات در یک کشور تا چه اندازه است. همان طور که احتمالا می دانید شرایط اقتصادی ترکیه چندگی به دل نمی زند؛ چرا که تورمی افسار گسیخته را تجربه می کند. همین موضوع ریسک سرمایه گذاری در این کشور را افزایش می دهد. اما در مقابل روند مهاجر پذیری و اقتصاد رو به پیشرفت ترکیه نوید افزایش سودآوری قیمت ملک در آینده را می دهد. از این رو می توان گفت اگر مبلغ مازادی دارید خرید ملک در ترکیه انتخاب درستی خواهد بود. برای خرید ملک در ترکیه راه های مختلفی را می توانید انجام دهید.

برنامه‌ هایی برای اخذ اقامت و تابعیت از طریق خرید ملک در ترکیه، در اختیار متقاضیان قرار دارد. کشور های اروپایی خدمات بهتر و معتبر تری برای افراد در نظر گرفته اند. اما ترکیه مزیت مهمی برای سرمایه گذاری ایرانیان دارد. و آن نزدیکی این کشور به کشور عزیزمان است. همین موضوع باعث می شود بسیاری از خیر ثبات بهتر کشور های اروپایی؛ در زمینه اقتصاد بگذرند و خرید ملک در ترکیه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. خوشبختانه باید بگوییم کشور ترکیه شرایطی را فراهم کرده‌ است که؛ خارجی‌ ها بتوانند هم خانه ای در این مناطق خریداری کنند.

سایت خرید خانه در ترکیه

بگذارید قبل از این که به معرفی بهترین سایت خرید خانه در ترکیه بپردازیم؛ این نکته را یادآور شویم که دریافت مشاوره در این خصوص بسیار اهمیت دارد. چرا که دانش کافی در سرمایه گذاری می تواند باعث موفقیت ما شود. خرید ملک در ترکیه یک روش مهاجرت و سرمایه گذاری در این کشور است. که اگر به نحو صحیحی انجام شود بازگشت مالی خوبی را نصیب شما خواهد کرد. با توجه به این توضیحات می توان گفت از آن جایی که بسیاری از ما این دانش را در اختیار نداریم؛، یاری گرفتن از سایت های خرید ملک در ترکیه، بدون شک عاقلانه ‌ترین راهکار خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند مورد از این وب سایت ‌ها آشنا شویم. همان طور که گفتیم خرید ملک در ترکیه؛ از بهترین راه‌ های افزایش سرمایه و دارایی، سرمایه ‌گذاری در خارج از مرز های ایران است.

وبسایت HurriyetEmlak یکی از شناخته شده ترین سایت ها در این زمینه است. گفته می‌ شود که این وب سایت در هر ماه، حدود 10 الی 15 میلیون بازدید کننده دارد. از این رو می توان به آن اعتماد کرد و خرید ملک در ترکیه را از طریق آن انجام داد. این سایت خرید ملک در تریکه از معتبر ترین سایت خرید ملک در استانبول و کل ترکیه است. وب سایت بعدی که به سما معرفی می کنیم Sahibinden است؛ این وب سایت نیز یکی از بهترین سایت های خرید ملک در ترکیه به حساب می‌آید. نکته مهم در خصوص این وب سایت این است که می ‌توان آن را مشابه وب سایت «دیوار» در ایران دانست. سایت های دیگری نیز وجود دارد. اما این دو سایت بهترین ها در بین همه است.

خرید آپارتمان در ترکیه

یکی از املاکی که در ترکیه می توانید خریداری کنید آپارتمان است. هدف افراد از خرید خانه در ترکیه متفاوت است. برای نوع ملکی که خریداری می شود می تواند مهم باشد. چرا که گروهی به دنبال خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت هستند. عده ای هم در جستجوی خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت. با این تفاسیر خرید آپارتمان برای هر دو گروه شاید مناسب نباشد. با اطلاعاتی دقیق درباره قوانین خرید ملک در ترکیه می توانید با توجه به هدف خود بهترین خرید را داشته باشید. بهترین شهر های ترکیه برای خرید ملک در ترکیه موضوع دیگری است که باید بررسی شود. قیمت خرید آپارتمان در ترکیه در شهر های مختلف متفاوت است. همین موضوع اهمیت شناخت شهر های این کشور را نشان می دهد. خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی نیز امکان پذیر است. که به طقع این امکان برای بسیار مهم می باشد.

از طریق خرید ملک در ترکیه، امکان سرمایه گذاری اقتصادی در این کشور وجود دارد. کارشناسان در هر کدام از کشور های اروپایی متقاضیان را در انتخاب ملک مناسب یاری می ‌رسانند. در مورد ترکیه هم همین طور است و برای دریافت مشاوره در خصوص خرید ملک در ترکیه؛ می توانید با انجمن ایرانیان آژانس املاک تماس بگیرید. بهتر ات برای مهاجرت به ترکیه و خرید ملک دراین کشور از این مشاوران استفاده کنید. قیمت خرید ملک در ترکیه به پول ایران، قانون وراثت ترکیه و هرآنچه که شما در تصمیم گیری خرید خانه در ترکیه نیاز دارید؛ ارائه خواهد شد.

قیمت خرید ملک در ترکیه

قیمت خانه یکی از موضوعات مهم در زمینه خرید ملک در ترکیه است. در سال های اخیر خرید خانه و ملک توسط ایرانیان در ترکیه افزایش پیدا کرده است. که دلایل این موضوع را در بخش های قبلی بررسی کردیم. یکی از این موارد نزدیکی ترکیه به ایران است. به طوری که فاصله پروازی ۳ ساعته ایران و ترکیه بسیاری از افراد را علاقه مند به خرید ملک در این کشور کرده است. با توجه به قیمت بسیار مناسب خانه در ترکیه نسبت به ایران خرید خانه این امر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. از این رو بسیاری برای حفظ ارزش پول و همچنین گذراندن اوقات تفریحی گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد. اما در خصوص قیمت خانه در ترکیه باید بگوییم؛ این موضوع در شهر های مختلف، متفاوت است. باید بگوییم با خرید خانه در ترکیه اقامت این کشور را نیز برای خود و خانواده دریافت می کنید.

اما در کنار قیمت مناسب خانه در ترکیه، خرید ملک در ترکیه چه مزایای دیگری دارد؟ یکی از مهم ترین موضوعات این است که؛ در ترکیه نسبت به کشور های اروپایی، و آمریکایی هزینه های جاری کمتری پرداخت می شود. مراکز تفریحی و سرگرمی و گردشگری بسیاری در ترکیه وجود دارد. این موضوع می تواند برای بسیاری با اهمیت باشد. مناطق ساحلی و دریایی مدیترانه، اسکی، زمین ورزشی و دوچرخه سواری نیز به وفور در ترکیه موجود است. که باعث می شود اوقات خوشی را در این کشور بگذرانید. و اینکه خرید ملک در ترکیه بسیار سریع انجام می شود.

املاک ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه لازم است به نکاتی توجه کنید. که این بخش به مهم ترین آن ها می پردازیم. اگر در این خصوص بع سوالی بر خودید؛ می توانید با آژانس املاک انجمن تماس بگیرد. و مشاوره دریافت کنید. اولین موضضوع این است که در مورد این که روی ملک خریداری شده توسط شما تحقیق کنید. تا محدودیت هایی مثل رهن بانک و سایر طلبکاران مالک فعلی وجود نداشته باشد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که طبق قوانین ترکیه؛ بعد از گذتشن موعد پرداخت بدهی یا وام، خانه توسط طلبکار یا بانک ضبط می‌ شود. مورد دیگر که بسیار هم اهمیت دارد این است که؛ حتما قبل از زمان انتقال سند مالکیت درخواست خود را به اداره ی ثبت اسناد ارائه دهید. تا سند ملکی که خریداری می کنید مشکل نداشته باشد. مراحل ثبت و انتقال مالکیت را حتما در اداره ثبت اسناد و در حضور شاهدان به انجام برسانید.

موضوعات دیگری هم در این خصوص وجود دارد. اما به دلیل گستردگی به بیان همین چند مورد بسنده می کنیم. برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص خرید ملک در ترکیه ازمشاوره رایگان انجمن ایرانیان استفاده کنید. برای این منظور کافی است از راه را ارتباطی با ما تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *